A Velencei Repülőtér a 3. legnagyobb Olaszországban, több mint 120 repülőtér járatait szolgálja ki. Közel 2,5 millió utas veszi igénybe széles vonzáskörzetéből, így Szlovéniából is.
Késéssel érintett járat a Velencei Repülőtéren?
A járatok bármely reptéren késhetnek vagy változhatnak, és általában nem tud mit tenni a transzferrel ilyen esetekben. Az ügyfélszolgálatunk mindig elérhető a +386 1 431 7777 számon, és segítünk Önnek eljutni haza vagy a hotelébe.
Ha a repülőtéren ragadt, és várnia kell az induló járatára, akkor tekintse meg a repülőtér térképét, hogy megtudja, merre van a legközelebbi kávézó, üzlet vagy a reptéri jegyiroda, ahol segítenek a tájékozódásban.
A repülőtéren
Létesítmények
A velencei repülőtéren számos kávézót talál, ahol a járatára való várakozás közben ihat, ehet, és (ami a legfontosabb) leülhet.
Találhat néhány szuveníreket áruló és vámmentes üzletet is, de ne számítson olyan kínálatra, mint ami a világ nagy repülőterein van. Ha általában az utolsó percekben vásárol ajándékot szeretteinek, akkor azt fogja kívánni, hogy bárcsak korábban megtette volna.
Biztonság
Bár az európai repülőtéri biztonsági szolgálatok lehet, hogy nem olyan szigorúak, mint az Amerikában lévők, Velence egy nagy nemzetközi repülőtér, így hosszú sorokra számíthat a biztonsági ellenőrzés során, amikor egyszerre több járat indul vagy érkezik. Ne tévessze meg a kis épület (legalábbis repülőtérhez képest) – ha a járat indulása előtt nem sokkal érkezik, akkor valószínűleg lekési azt.
A légitársaságoknak megvannak a saját maguk szabályai a poggyászokra vonatkozóan, azonban ne feledje, hogy egyes szabályok közösek. Ne próbáljon meg folyadékot vagy éles tárgyakat felvinni a repülőgépre. Ha mégis megpróbálná, akkor elvehetik az italát, feltarthatják a sorban, vagy legrosszabb esetben magyarázkodnia kell majd az elfoglalt biztonsági személyzetnek.
Mikor kell érkezni
Amennyiben a Velencei Repülőtérről induló nemzetközi járattal utazik, akkor a járat indulása előtt legalább 2 órával érkezzen meg az utasfelvételhez. Amennyiben a légitársasága lehetővé teszi az online utasfelvételt, akkor megtakaríthatja a sorban állás idejét, azonban inkább érkezzen korábban és igyon meg egy olasz kávét, mint hogy sietnie kelljen és éppen hogy csak elérje a járatot.
Legfontosabb elérhetőségek
A poggyászokra vonatkozó általános információk: +39 041 2609222
A poggyászokra vonatkozó általános információk: +39 041 2609222
Üzletközpont: +39 041 2698191
Rendőrség (Carabinieri): +39 041 2605770
Járatinformációs pult: +39 041 2609260
Parkolás: +39 041 2603060
Más kérdésem vagy problémám van a transzferemmel kapcsolatban.
Nyugodtan lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a +386 1 431 7777 telefonszámon, hogy válaszolni tudjunk kérdéseire, és segíteni tudjunk Önnek.